مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-19سياسي

روایت زندگی رنگی «آقا علیرضا»/ نمی گذارم چراغ کارگاه خاموش شود


«آقاعلیرضا» عاشق کارش است، عاشق روح و جان دادن، رنگ بخشیدن، جادو کردن بر سر دیگ جوشانی که زشت را زیبا می کند، می گوید به قدری به کارش علاقه دارد که حتی وقتی به علت کم بودن سفارشات، - خبرگزاری فارس-بیرجند؛ به سراغ انسان های موفق که می رویم یک ویژگی در بین همه آن ها مشترک است، یک ویژگی که باعث شده بتوانند علی رغم سختی ها محدودیت ها را تبدیل به فرصت کنند، قدرت ریسک بالا و عزم قاطعانه برای رسیدن به هدف در میان همه کارآفرینان مسئله ای است که توانسته زندگی آن ها را متحول سازد.

این بار به سراغ فردی رفتیم که با اعتماد به توانایی ها و پشتکارش توانسته چراغ یک کارگاه تعطیل شده را بار دیگر روشن کند.

علیرضا ترشابی  سال هاست شب و روزش رنگی شده است، او در کارگاه رنگرزی اش که در دل شهرک صنعتی بیرجند قرار گرفته 20 سالی از عمرش را مشغول به شغل رنگرزی بوده است.

آقاعلیرضا عاشق کارش است، عاشق روح و جان دادن، رنگ بخشیدن، جادو کردن بر سر دیگ جوشانی که زشت را زیبا می کند، می گوید به قدری به کارش علاقه دارد که حتی وقتی به علت کم بودن سفارشات، چندین کارگاه هم صنف او تعطیل کردند، ایستاد و در تاریکی کارگاهش باز هم رنگ آفرید.

رنگرزان ایرانی با صرف سال های بسیاری از عمر خود در رنگ آمیزی الیاف و خامه های فرش، توانسته اند زیبایی و دوام رنگ های طبیعی سنتی را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی رنگی «آقا علیرضا»/ نمی گذارم چراغ کارگاه خاموش شود

روایت زندگی رنگی «آقا علیرضا»/ نمی گذارم چراغ کارگاه خاموش شود