مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-19اجتماعي

توانمندی های شغلی دانش آموزان با نیازهای ویژه کردستان شناسایی می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در اردوهای یک روزه آشنایی با مشاغل علائق، توانمندی ها و مسیرآینده شغلی دانش آموزان با نیازهای ویژه شناسایی می شود.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهمیت آشنایی با مشاغل مختلف در زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان با نیازهای ویژه اظهار کرد: حدود یک هزار و 400 دانش آموز دختر و پسر با نیاز ویژه متناسب با استعداد، توانایی و علاقه خود با توجه به امکانات و نیازهای جامعه در اردوهای یکروزه آشنایی با مشاغل شرکت می کنند.

وی افزود: دانش آموزان دارای نیاز ویژه ذهنی، آسیب بینایی، شنوایی، معلول جسمی - حرکتی، چندمعلولیتی و اُتیسم در 88 مدرسه دوره های مختلف تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول پیش حرفه ای و حرفه ای دوره دوم در شهرستان ها و مناطق تابعه استان در این برنامه شرکت می کنند.

وی با اشاره به کسب اطلاعات و برنامه ریزی های شغلی، تقویت، توسعه فرهنگ کارآفرینی و خوداشتغالی بعنوان اهداف اصلی این بازدیدها گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه به این شیوه اطلاعات مفیدی را در زمینه مشاغل و ترسیم آینده شغلی کسب می کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: آموزش شغلی نه تنها منجربه تربیت دانش آموزانی خودکفا و اجتماعی می شود بلکه به تربیت نیروی انسانی کارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های شغلی دانش آموزان با نیازهای ویژه کردستان شناسایی می شود

توانمندی های شغلی دانش آموزان با نیازهای ویژه کردستان شناسایی می شود