مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-19سياسي

متانی: مجلس پژمرده و خفته نمی تواند کشوری قوی رقم بزند


مردم چهل سال پای انقلاب ایستاده و برای آن هزینه داده اند لذا مردم روز جمعه نشان خواهند داد که ایثارگر واقعی در انتخابات کیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، علیرضا متانی رییس جبهه متحد مستقلین عصر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری در دفتر این جبهه، اظهار داشت: این جبهه به عنوان یک جریان سیاسی و اجتماعی که اجازه فعالیت قانونی خود را از وزارت کشور کسب کرده است با محوریت جریان ایثارگران و نگاه توسعه ای و فرهنگی و سیاسی و پاسداشت اصلاح امور اقدامات خوبی داشته است و بنا دارد طلاییه دار جریان سوم کشور بوده و فضا را از حالت دوقطبی اصلاح طلبی و اصولگرایی خارج کند.

وی افزود: در خانه احزاب به عنوان جریان سوم توانستیم کاندیدای دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب را شکست دهیم.

رییس جبهه متحد مستقلین تصریح کرد: در انتخابات پیشرو با عنایت به نظرسنجی های مختلف، جبهه متحد مستقلین توانسته نظرها را به خود جلب کند؛ هر چند که از نهادهای مختلف هم گلایه داریم و فریاد دروغین اصلاح طلبان که می گویند کاندیداهای ما را حذف کردند فریبی بیش نبود در حالی که آنها در تمامی شهرها نیرو دارند.

متانی افزود: اصلاح طلبان در 8 سال گذشته مجلس را در اختیار داشتند ولی قانون احزاب و قانون انتخابات را اصلاح واقعی نکردند ولی  امروز فریادشان گوش فلک را پر کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متانی: مجلس پژمرده و خفته نمی تواند کشوری قوی رقم بزند

متانی: مجلس پژمرده و خفته نمی تواند کشوری قوی رقم بزند