مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:562020-02-19سياسي

لغو برنامه های مناظره در دانشگاه ها تفسیر به رأی قانون است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در واکنش به لغو برنامه های انتخاباتی در دانشگاه های بیرجند از سوی فرماندار این شهرستان، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در واکنش به لغو برنامه های انتخاباتی در دانشگاه های بیرجند از سوی فرماندار این شهرستان، سومین بیانیه خود را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در واکنش به لغو برنامه های انتخاباتی در دانشگاه های بیرجند از سوی فرماندار این شهرستان، سومین بیانیه خود را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: با توجه به اتفاقات اخیر و لغو مناظرات دانشجویی توسط برخی فرمانداران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لازم می داند چند نکته را به محضر مردم فهیم و بصیر استان خراسان جنوبی، جهت تنویر افکار عمومی معروض دارد:1) برنامه دانشگاه ها برای انتخابات منحصر به یک دانشگاه نبوده و برای همه کاندیداها، در دانشگاه های مختلف، با رعایت عدالت و انصاف، در نظر گرفته شده بود که این برنامه ها از جمله مناظره، توسط برخی فرمانداری های استان لغو شد.

2) با توجه به لغو مناظره در دانشگاه های استان و استناد فرماندار بیرجند به ماده 59 و تفسیر به رای ایشان، این سوال مطرح است که چط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو برنامه های مناظره در دانشگاه ها تفسیر به رأی قانون است

لغو برنامه های مناظره در دانشگاه ها تفسیر به رأی قانون است