مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-19سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه دانش ­آموزی نور/ماده و انرژی سوژه فیلمسازان جوان


مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره مسابقه دانش آموزی نور تا 31 اردیبهشت سال 1399 تمدید شد و متقاضیان می توانند فیلم های 60 ثانیه ای خود را در حوزه ماده و انرژی ارسال کنند.

- مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره مسابقه دانش آموزی نور تا 31 اردیبهشت سال 1399 تمدید شد و متقاضیان می توانند فیلم های 60 ثانیه ای خود را در حوزه ماده و انرژی ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقه دانش آموزی نور هر سال به عنوان یکی از رویدادهای بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) با هدف ایفای نقش در انگیزش نسل نوجوان جهان اسلام، ایجاد افق ­های نوین در زمینه علم و فناوری و کمک به رشد استعدادهای درخشان در حوزه دانش آموزی برگزار می شود.

دوره چهارم مسابقه دانش­­ آموزی نور؛ گرامیداشت پروفسور عمر یاغی (از برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) 2015)، با موضوع ساخت فیلم ­های علمی کوتاه یک دقیقه ­ای از آزمایش ­­هایی در مباحث مختلف ماده و انرژی از مرداد ماه امسال آغاز شد و متقاضیان برای شرکت در این رقابت می توانند آثار خود را تا 31 اردیبهشت ماه سال 1399 ارسال کنند.

دانش ­آموزان می ­توانند تا پایان اردیبهشت ­­ماه سال 99 با مراجعه به سایت بنیاد مصطفی(ص) به نشانی www.

mstfdn.

org به بخش مسابقه دانش آموزی نور مراجعه کرده و در قالب گروه های دو یا سه نفره آثار علمی خود را به صورت فیلم های 60 ثانیه ای به دبیرخانه این مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه دانش ­آموزی نور/ماده و انرژی سوژه فیلمسازان جوان

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه دانش ­آموزی نور/ماده و انرژی سوژه فیلمسازان جوان