مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-19دانش

تاریخ اعزام به خدمت اسفندماه فارغ التحصیلان دانشگاه ها تغییر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال جاری دریافت کرده اند، - سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخواندن تمام مشمولان فارغ التحصیل دارای برگ آماده به خدمت اسفندماه 1398 از تغییر زمان اعزام این مشمولان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال جاری دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان در اسفند ماه سال جاری با یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور حضور پرشور جوانان در انتخابات، تاریخ اعزام به خدمت این دسته از مشمولان را از یکم به چهارم اسفندماه تغییر داده است.

مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت 6 صبح روز یکشنبه چهارم اسفند ماه 1398 و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ اعزام به خدمت اسفندماه فارغ التحصیلان دانشگاه ها تغییر کرد

تاریخ اعزام به خدمت اسفندماه فارغ التحصیلان دانشگاه ها تغییر کرد