مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-19اقتصادي

سیاست های ریاضتی موجب افزایش قیمت زمین و مسکن می شود


رییس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان بابیان اینکه سیاست های ریاضتی موجب افزایش قیمت زمین و مسکن شده است، گفت: سیاست انقباضی را کنار بگذاریم و محدوده های شهری را افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صولت مرتضوی در نشست خبری اظهار کرد: به استناد قوانین و حسب اساسنامه بنیاد مستضعفان در چارچوب الگوهای تعیین شده رسالت خدمت رسانی به محرومان را دارد.

وی عنوان کرد: خراسان جنوبی یکی از استان هایی است که بخشی از اموال مصادره شده از حکام غاصب گذشته در اختیار بنیاد قرار دارد.

وی با بیان اینکه اموال در اختیار بنیاد مستضعفان به چند بخش تقسیم می شود، گفت: بخشی املاک تاریخی است که صیانت و نگهداری از آن را انجام یا به میراث فرهنگی و بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه بخشی دیگر املاک کشاورزی در اختیار بنیاد مستضعفان است، تصریح کرد: با بهره مندی از مکانیزاسیون خوشبختانه هم بهره وری و هم برداشت در سطح و هم اشتغال زایی را در این بخش افزایش داده ایم.

رییس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه بخشی املاک در محدوده شهری است که حسب کاربری های که تعیین شده به دستگاه های بهره بردار مانند آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ها واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های ریاضتی موجب افزایش قیمت زمین و مسکن می شود

سیاست های ریاضتی موجب افزایش قیمت زمین و مسکن می شود