مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:252020-02-19اقتصادي

انهدام بیش از 60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور در خراسان جنوبی


مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی از انهدام بیش از 60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی از انهدام بیش از 60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور در استان خبر داد.

محمدحسین شیخ زاده، امروز 30 بهمن، در حاشیه دومین مرحله انهدام کالاهای قاچاق غیر قابل مصرف در جمع خبرنگاران از انهدام 5 میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

وی ادامه داد: کالاهای انهدامی این مرحله شامل؛ لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی غیرقابل مصرف، داروهای گیاهی و شیمیایی، بذور غیرمجاز و بیش از 8 تن مواد لبنی غیرمجاز، مواد دخانی، داروهای انرژی زا و سایر مواد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی با بیان اینکه این مواد به وزن بیش از 13 تن است، بیان کرد: حکم قضایی کالاهای قاچاق سلامت محور در کوتاه ترین زمان ممکن صادر می شود چراکه فسادپذیر بوده و ایجاد مشکل می کند.

شیخ زاده ادامه داد: این عملکرد و فروش و انهدام ها در کشور، نتیجه زحمات تمام دستگاه ها و ارگان های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و عضو ستاد برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در خط مقدم این مبارزه، نیروی انتظامی، مرزبانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام بیش از 60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور در خراسان جنوبی

انهدام بیش از 60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور در خراسان جنوبی