موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-19ورزشي

شور انتخاباتی در جوار خلیج فارس بالا گرفت/ زمین های ورزشی شاهد کنسرت های تبلیغاتی + فیلم و عکس


زمین فوتبال شاهین که در خیابان اصلی شهر بندرعباس واقع است به دلیل عدم وجود پارکینگ در این مکان ورزشی، مردم مجبورند اتومبیل های خود را در محلات مجاور پارک کنند و چندین کیلومتر را به هوای حضور در مراسمات انتخاباتی پیاده طی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، وقتی آفتاب در شهر بندرعباس فروکش می کند و به غروب نزدیک می شویم، پس از پایان اذان مغرب و عشاء، حال و هوای مرکز خلیج فارس متغیر و بوی انتخابات به مشام می رسد.

جوانان رنگ و لعاب شده ای را می بینیم که دسته دسته در حال تردد در خیابان های شهر، پی حضور در زمین های ورزشی شاهین و پرواز پرسه زنان سرخوشند و خیلی ها هم پرسان پرسان، سراغ آدرس این دو مکان را می گیرند تا خود به میتینگ های انتخاباتی کاندیداها برسانند.

هنرمندان رنگ و وارنگ و جور و واجور از خوانندگان مطرح کشوری گرفته تا طنازان خبره استانی، همه و همه این روزها بازار انتخابات در شهر بندرعباس را داغ کرده اند.

کسانی که توانایی حضور در کنسرت هایی با قیمت فضایی بلیط های آنها را ندارند از عمده مخاطبان این میتینگ ها محسوب می شوند و گاهأ دیده می شود جوانانی از محلات فرسوده و فقیرنشین شهر آنهم با پای پیاده به منظور شرکت در کنسرت های مجانی، خود را به این میتینگ ها رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخاباتی در جوار خلیج فارس بالا گرفت/ زمین های ورزشی شاهد کنسرت های تبلیغاتی + فیلم و عکس

شور انتخاباتی در جوار خلیج فارس بالا گرفت/ زمین های ورزشی شاهد کنسرت های تبلیغاتی + فیلم و عکس