مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-19سياسي

مشارکت مردم در صحنه انتخابات سند پایداری نظام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد ظهر چهارشنبه در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: حضور مردم در تمامی صحنه ها سند قطعی پایداری نظام است.

وی با بیان این که شکل گیری انقلاب اسلامی بر پایه ایدئولوژی اسلامی و حضور مردم است، افزود: امام (ره)، انقلاب اسلامی را براساس مردم محوری طراحی کرد و نقش مردم را در ایجاد، حفظ و استمرار انقلاب، برجسته دیده است.

ولی نژاد اظهار کرد: در زمانی که انقلاب های جهان، خود را وامدار ابرقدرت ها می دانستند امام خمینی (ره) با تاکید به حضور مردم در صحنه، با هر گونه مقابله نظامی مخالف بود.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: حضور مردم در صحنه ی انتخابات و رأی دادن، خود یک کار سیاسی است که مردم باید انجام بدهند.

ولی نژاد ادامه داد: مجلس شورای اسلامی، یک مرکز اساسی و تعیین کننده برای انقلاب است و همه ی سر رشته های امور، به مجلس شورای اسلامی بر می گردد.

وی گفت: مجلس، مظهر حضور و اراده ی مردم در صحنه های گوناگون سیاسی و اقتصادی است و اگر مردم چیزی را در زمینه های اقتصادی یا سیاسی بخواهند که بشود یا نشود و چیزهایی را بخواهند که به سرنوشت کشور ارتباطی پیدا می کند، باید اراده خویش را از حنجره و زبان نماینده ی خود بیرون بدهند و به صورت قانون درآورند و به همین دلیل انتخابات مجلس بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در صحنه انتخابات سند پایداری نظام است

مشارکت مردم در صحنه انتخابات سند پایداری نظام است