مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-19حوادث

از یک قاچاقچی 1 تن مواد مخدر کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی نصیری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر زاهدان با انجام یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از .

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی در شهرستان زاهدان و کشف یک تن و 201 کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی نصیری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر زاهدان با انجام یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از یک هفته کار فشرده اطلاعاتی سرانجام شب گذشته محل دپو محموله مواد مخدر را در یکی از روستا های حاشیه شهر زاهدان شناسایی کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکاوران پلیس پس از هماهنگی های قضایی در یک عملیات حساب شده محل را محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، ضمن دستگیری سرکرده این باند حرفه ای قاچاق در بازرسی از محل یک تن و 201 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یک قاچاقچی 1 تن مواد مخدر کشف شد

از یک قاچاقچی 1 تن مواد مخدر کشف شد