مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-19سياسي

لزوم ترویج جهانی مکتب شهید سلیمانی با زبان هنر


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد گفت: رهبر انقلاب پس از شهادت سپهبد سلیمانی بر ترویج مکتب این شهید تأکید کردند لذا ضرورت دارد که هنرمندان در این زمینه ورود کرده و با زبان هنر این مکتب را جهانی کنند.

- علی محمد پارساییان شب گذشته در حاشیه برگزاری اولین رویداد فرهنگی هنری عقیق در ابرکوه که با محوریت سپهبد شهید سلیمانی، روز مادر و گام دوم انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی بحث ادامه راه مکتب شهید سلیمانی را مطرح کردند که این موضوع وظیفه هنرمندان را سنگین تر می کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا ضروری است که هنرمندان و تمامی کسانی که در عرصه فرهنگ فعالیت دارند، به این صحنه ورود کرده و اندیشه های سردار پرافتخار اسلام را به جهان ارائه کنند.

پارساییان با تأکید بر این که اندیشه سلیمانی باید در نسل فعلی و آینده منتشر شود، افزود: قرار گرفتن سپهبد سلیمانی در میان چند ژنرال نظامی برتر دنیا نشان دهنده این است که حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نبود بلکه چهره ای بین المللی و مطرح بوده که چرایی این موضوع نیز قابل تأمل است.

رضا عباسی مهرآبادی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان ابراز کرد: این رویداد با انگیزه خروش خون خواهی حاج قاسم سلیمانی و با هدف پاسداشت مقام سردار سلیمانی، روز مادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج جهانی مکتب شهید سلیمانی با زبان هنر

لزوم ترویج جهانی مکتب شهید سلیمانی با زبان هنر