مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-19سياسي

4 شاخص مهم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان بوشهر


میزان انتصاب بانوان در رده های مدیریتی، تعامل و ارتباط با رسانه ها، میزان جذب منابع مالی از اعتبارات ملی و وضعیت توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پبش ازظهر امروز در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان بوشهر، اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم توسعه مدیریت در استان، وضعیت عملکرد در بخش دولت الکترونیک است و ضمن تاکید بر بررسی شاخص توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی، تخصیص اعتبارات به ادارات هم منوط به جهت گیری آنان در میزان استفاده از خدمات دولت الکترونیک است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه وضعیت ادارات کل در مورد مشکلات زیرساختی حوزه دولت الکترونیک بررسی شود، بیان کرد: یکی از راهکارهای مبارزه با فساد اداری در دستگاه های اجرایی تقویت و توسعه دولت الکترونیک است.

وی انتصاب بانوان در عرصه مدیریتی را از دیگر شاخص های مهم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت:  تا پایان برنامه ششم توسعه، میزان انتصاب بانوان مدیر در استان باید به 30 درصد برسد.

گراوند، اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با رسانه ها به منظور بیان خدمات دولت را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران اجرایی باید خدمات انجام شده دولت در استان را بیان کنند بطور مثال اقدامات انجام شده در حوزه آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شاخص مهم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان بوشهر

4 شاخص مهم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان بوشهر