مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-19سياسي

افتتاح مرکز خانواده پایدار دانشگاه سیستان و بلوچستان


مرکز خانواده پایدار دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور مسؤولان کشوری و استانی در این دانشگاه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، پیش از ظهر امروز مرکز خانواده پایدار دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور مسؤولان کشوری و استانی در این دانشگاه افتتاح شد.

رییس ستاد ازدواج دانشجویی کشور در این مراسم اظهار کرد: مولفه های زیادی امروز به افزایش سن ازدواج و افزایش آمار طلاق در جامعه دامن زده است که یکی از آن مولفه ها ناشی از برنامه های آموزشی بوده است که پیوست کاملی نداشته است.

حجت الاسلام محمدمهدی صالحی با تاکید بر اینکه نباید ادامه تحصیل منجر به زیست مجردی جوانان شود، افزود: باید نوع آموزش ها را با کمک رسانه ها تغییر دهیم.

وی ادامه داد: 4 میلیون جوان در معرض ازدواج در دانشگاه ها مخاطب ما و آموزش پذیر هستند که باید برای آنها برنامه هایی با نیاز روز تدوین کنیم، طرح ملی ازدواج دانشجویی یکی از طرح هایی است که به کاهش سن ازدواج کمک می کند.

این مسؤول گفت: اگر به دنبال برنامه ها و آموزش های دانشگاهی، حداقل 10 درصد آمار ازدواج افزایش پیدا کند، قدم بسیار بزرگی برداشته شده است.

  وی با تاکید بر اینکه مسائل مربوط به ازدواج و خانواده را نمی توان به راحتی حل کرد گفت: این کار نیاز به روان شناسان و کارشناسان کاردان دارد که سلسه برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز خانواده پایدار دانشگاه سیستان و بلوچستان

افتتاح مرکز خانواده پایدار دانشگاه سیستان و بلوچستان