مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-19حوادث

اهدای اعضای بدن مرد 43 ساله کلیبری به 4 نفر جان دوباره بخشید


اهداء اعضای مرد 43 ساله اهل روستای چای کندی شهرستان کلیبر به چهارنفر جان دوباره بخشید.

- مسعود فقیه دینوری رییس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: کلام اله رحمانی 43 اهل روستای چای کندی شهرستان کلیبر به دنبال ریزش آوار و مدفون شدن در زیرآوار با شرایط مولتی تروما به این مرکز منتقل شده و پس از بررسی های لازم توسط تیم های مجرب پزشکی این مرکز مرگ مغزی وی تایید شد.

رییس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز گفت: با موافقت و رضایت خانواده اهداء کننده مقدمات عمل پیوند فراهم و اعضاء وی اهدا شد.

دینوری افزود: با توجه به اینکه تمام ارگان های اهداء شده در وضعیت مناسبی برای پیوند قرار داشتند از این رو چهار اعضاء کلیه ها،کبد و قلب ایشان به چهار نفر به صورت همزمان در تبریز پیوند زده شد.

وی ادامه داد: کلیه ها به آقای 40 ساله و آقای 56 ساله،کبد به خانم 22 ساله و قلب به خانم 49 ساله همگی اهل تبریز پیوند زده شد.

رییس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) با بیان اینکه تمام امکانات و ملزومات پیوندهای چهارگانه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز فراهم است ابراز داشت: برداشت ارگان ها، پیوند کلیه ها و کبد در مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) و قلب در مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی تبریز توسط تیم های مجرب جراحی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اعضای بدن مرد 43 ساله کلیبری به 4 نفر جان دوباره بخشید

اهدای اعضای بدن مرد 43 ساله کلیبری به 4 نفر جان دوباره بخشید