مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-19سياسي

تصویب لایحه اصلاح قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه ‏های کشور


هیئت وزیران به منظور حمایت از صنایع داخلی و جلوگیری از تعطیل کارخانه‏ های کشور، لایحه اصلاح قانون «حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه ‏های کشور» را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رییس جمهوری، به منظور حمایت از صنایع داخلی و جلوگیری از تعطیل کارخانه‏ های کشور، تعیین نحوه مدیریت و اداره کارخانجات تحت پوشش و رفع ایرادات شورای نگهبان درخصوص قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه ‏های کشور لایحه اصلاح قانون مورد اشاره را تصویب کرد.

 مطابق این لایحه، اعضا هیئت حمایت از صنایع داخلی و جلوگیری از تعطیل کارخانه های کشور، مندرج در این قانون با پیشنهاد دستگاه های ذی ربط و تصویب هیئت وزیران از میان افراد موثق و امین تعیین می شود.

هم چنین، درصورت وقوع مواردی که موجب تعطیلی کارخانه شود هیئت می تواند شخص یا اشخاص طبیعی یا حقوقی موثق و امین را به عنوان مدیر کارخانه تعیین نماید.

افزون بر این، هیئت حمایت از صنایع می تواند با مؤسسات اعتباری دولتی یا خصوصی یا سازمان برنامه، قراردادهایی به منظور تحصیل اعتبار موردنیاز برای اداره موقت کارخانه های مشمول منعقد نماید و وجوه مذکور به ضمیمه سود متعلق به آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه اصلاح قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه ‏های کشور

تصویب لایحه اصلاح قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه ‏های کشور