مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:352020-02-19ورزشي

نشست هماهنگی مرحله نهایی لیگ برتر والیبال برگزار شد


نشست هماهنگی مرحله نهایی لیگ برتر مردان به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز چهارشنبه 28 اسفندماه به پایان می رسد.

مرحله پلی آف لیگ برتر از روز سه شنبه پنجم فروردین به میزبانی فدراسیون والیبال آغاز می شود و دهم فرودین با معرفی تیم قهرمان به پایان می رسد.

نشست هماهنگی برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر مردان ایران امروز، چهارشنبه به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور وحید مرادی مشاور عالی رییس فدراسیون، علی فتاحی سرپرست دبیری، منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون، نمایندگانی از حراست مجموعه ورزشی آزادی و روسای کمیته های مختلف فدراسیون والیبال برگزار شد.

در این نشست، در خصوص میزبانی مناسب از تیم ها و تماشاگران، تدارک امکانات مورد نیاز تیم ها، برنامه فروش بلیت، صدور کارت برای خبرنگاران و عکاسان، هماهنگی با داوران و ناظران مرحله پلی آف، پیش بینی برای عوامل اجرایی مسابقات و دیگر موارد مورد نیاز، گفت وگو و تصمیمات مقتضی گرفته شد.

روش برگزاری مرحله پلی آف: * تیم هایی که در پایان مرحله مقدماتی رتبه های اول و دوم جدول رده بندی را به دست آورند، به طور مستقیم به مرحله نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هماهنگی مرحله نهایی لیگ برتر والیبال برگزار شد

نشست هماهنگی مرحله نهایی لیگ برتر والیبال برگزار شد