مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:352020-02-19بين الملل

انتقاد سفیر ایران در عراق از رویکرد آمریکا در منطقه


مشاور ویژه سازمان ملل و رییس تیم تحقیقات مرتبط با جنایات داعش و همچنین ، فابریزیو کاربنی ، مدیر برنامه شرق نزدیک و خاورمیانه کمیته بین المللی صلیب سرخ به صورت جداگانه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق دیدار و رایزنی کردند.

- مشاور ویژه سازمان ملل و رییس تیم تحقیقات مرتبط با جنایات داعش و همچنین ،"فابریزیو کاربنی"، مدیر برنامه شرق نزدیک و خاورمیانه کمیته بین المللی صلیب سرخ به صورت جداگانه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق دیدار و رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، کریم احمد اسعد خان، مشاور ویژه سازمان ملل متحد و رییس تیم تحقیقات مرتبط با جنایات داعش در دیدار با ایرج مسجدی ، ضمن ابراز علاقه مندی برای سفر به ایران و دیدار با مقام های ذی ربط کشورمان و بهره گیری از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مبارزه با تروریسم و مقابله با داعش اظهارکرد: یکی از شخصیت هایی که مشتاق دیدار با ایشان بودم، حاج قاسم سلیمانی بود که متاسفانه دیگر در میان ما نیست.

وی با بیان اینکه ایران و جمهوری عراق به عنوان دو کشور اصلی کانون شیعیان جهان، آماج اقدامات تروریستی داعش بوده اند، خواهان شناسایی و پیگرد قضایی آمران و عاملان آن جنایات شد و افزود: تیم تحت نظارت وی در همکاری با مراجع قانونی عراق در حال جمع آوری اسناد و مدارک مرتبط با جنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سفیر ایران در عراق از رویکرد آمریکا در منطقه

انتقاد سفیر ایران در عراق از رویکرد آمریکا در منطقه