مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:352020-02-19سياسي

پاکسازی شهر بعد از هر انتخابات گزینه ای که نباید فراموش شود


در همه ادوار انتخابات، به واسطه تبلیغاتی که در زمان قانونی تعیین شده، از سوی کاندیداها انجام می شود، شاهد تغییر چهره شهرها هستیم؛ موضوعی که با وجود بهبود آن نسبت به دهه های قبل، - ایسنا/فارس در همه ادوار انتخابات، به واسطه تبلیغاتی که در زمان قانونی تعیین شده، از سوی کاندیداها انجام می شود، شاهد تغییر چهره شهرها هستیم؛ موضوعی که با وجود بهبود آن نسبت به دهه های قبل، اما باقی ماندن آثار آنها بر در و دیوار شهر و هزینه های پاکسازی، از دغدغه های شهروندان بوده است.

این روزها و در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر شاهد تبلیغات گسترده نامزدها و هواداران آنها هستیم.

تبلیغاتی که علیرغم وجود قوانین و پیش بینی فضاهایی برای نصب و درج اقلام تبلیغی، باز هم بر در و دیوار شهر نصب و آویزان شده و حتی شاخه های درختان و علائم راهنمایی و رانندگی را هم درگیر خود کرده است.

یکی از نگرانی های شهروندان در ادوار مختلف انتخابات، فراگیری و پوشش همه سطوح شهر با پوستر و بنر و اقلام تبلیغاتی کاندیداهاست که هزینه زیادی را به شهر وارد کرده و عمدتا بر شهرداری ها یعنی به شکل غیرمستقیم بر شهروندان تحمیل می شود.

اگرچه حجم تبلیغات همواره برآیندی از بروز و فراگیری شور انتخابات و پیش زمینه ای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی شهر بعد از هر انتخابات گزینه ای که نباید فراموش شود

پاکسازی شهر بعد از هر انتخابات گزینه ای که نباید فراموش شود