مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-19سياسي

رویش جوانان مدافع حرم از برکات تکریم شهداست


رییس دانشگاه یزد یکی از برکات تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه را رویش جوانان مدافع حرم و روحیه شهادت طلبی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، قاسم برید لقمانی در اجلاسیه پایانی یادواره های شهدای دانشجو سال 98 مریدان مقاومت و 135 شهید دانشجوی استان در اجتماع سه هزارنفری سلیمانی ها از زحمات دانشجویان بسیجی در برگزاری این همایش باشکوه قدردانی کرد.

رییس دانشگاه یزد که خود دبیری این کنگره را عهده دار است؛ یاد و خاطره همه شهدا و شهدای دانشجوی این دیار و نیز شهدای اخیر و شهید امیرحسین قربانی را گرامی داشت.

برید لقمانی با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب نسبت به تکریم شهدا در جامعه اذعان کرد: همین تکریم شهدا در جامعه باعث ترویج فرهنگ شهید و شهادت شد و شهدای مدافع حرم امروز از برکات آن است.

وی تصریح کرد: رویش جوانان مدافع حرم نتیجه زنده نگه داشتن شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و اگر شهدای مدافع حرم نبودند امنیت و آرامش امروز جامعه نبود.

رییس دانشگاه یزد تأکید کرد: ما مدیون مادران و پدران شهدا هستیم که نقش ویژه ای در عرصه های بزرگ و حساس کشور داشته و دارند.

برید لقمانی در پایان ابراز کرد: از خداوند متعال می خواهیم همه دوستداران شهادت به آرزوی خود برسند و با سیدشهداء محشور شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویش جوانان مدافع حرم از برکات تکریم شهداست

رویش جوانان مدافع حرم از برکات تکریم شهداست