مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-19سياسي

رقابت سیاسی، در امتداد خیابان انتخابات


خیابان انقلاب اهواز در فصل انتخابات به بزرگترین نمایشگاه فعالیت های سیاسی تبدیل می شود و به همین دلیل به خیابان انتخابات معروف است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،  اولین چراغ قرمز بعد از فلکه سه راه خرمشهر را که بگذری،  شور و شوق انتخابات شروع می شود، بنرهای داوطلبان انتخابات  با فاصله کوتاهی چهره شهر را مزین کرده و ستادهای انتخاباتی به فراخور ذائقه خود با نصب سیستم صوتی در کنار ستادها،  سرودهای حماسی پخش می کنند، طرفداران  نیز برای اعلام حمایت از کاندیدای خود اطراف هر کدام از ستادها را شلوغ کرده اند.

حامیان برخی نامزدهای انتخاباتی گاهی با مشاعره به زبان عربی، دعوت از شخصیت های مهم سیاسی و اجتماعی برای سخنرانی  فضای ستاد را گرم کرده بودند و بعضی طبق رسم و رسومات رایج در منطقه که برای عزیزی یزله می کنند بساط یزله و خوش و بش راه انداخته بودند.

  گره های ترافیکی خیابان از جمعیت و تعدد خودروهایی که در کنار ستادها پارک کرده اند  یکی پس از دیگری باز و بسته می شوند گاهی هم سبز شدن چراغ راهنما سبب می شود خیابان نفسی تازه کند اما صدای ممتد بوق ماشین ها گوش هر رهگذری را کلافه کرده است.

مرتب کردن صندلی های فایبر گلاس،  در دو ردیف موازی در کنارستادهایی که فضای کوچکتری نسبت به بقیه ستادها دارند و نشستن ریش سفیدان روی آن ها جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت سیاسی، در امتداد خیابان انتخابات

رقابت سیاسی، در امتداد خیابان انتخابات