مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-19سياسي

کاندیدا های مجلس دیدگاه خود در رابطه با آموزش و پرورش را اعلام کنند


امیر حسین محقق، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نامه این تشکل خطاب بر برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران گفت: کاندیدا های یازدهمین دوره انتخابات مجلس دیدگاه خود را نسبت به مسائل آموزش و پرورش به طور شفاف اعلام کنند.

امیر حسین محقق، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نامه این تشکل خطاب بر برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این نامه ای از کاندیدا ها خواسته شده تا دیدگاه خود را نسبت به مسائل آموزش و پرورش به طور شفاف اعلام کنند.

محقق با بیان اینکه بنا بر گفته مقام معظم رهبری، انتخابات یکی از آزمون های ملت است که می تواند آینده ایران را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: بی شک یکی از تاثیر گذار ترین حوزه هایی که در پیشرفت کشور موثر است، آموزش و پرورش است و بدون شک نمایندگان مجلس نقش به سزایی در سرعت توسعه و رشد آن دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنابر رسالتی که دارد در نامه ای از کاندیدا های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی که در زمینه آموزش و پرورش و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدا های مجلس دیدگاه خود در رابطه با آموزش و پرورش را اعلام کنند

کاندیدا های مجلس دیدگاه خود در رابطه با آموزش و پرورش را اعلام کنند