مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-19اقتصادي

امحای 60 هزار قلم کالای سلامت محور در خراسان جنوبی/ 960 پرونده قاچاق کالا تشکیل شد


رییس سازمان جمع آوری و اموال تملیکی خراسان جنوبی گفت: 60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور از ابتدای امسال تاکنون در خراسان جنوبی کشف و امحاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شیخ زاده ظهر امروز در مراسم امحاء کالاهای قاچاق سلامت محور در بیرجند، اظهار داشت: امروز 13 تن کالای قاچاق امحاء شد که شامل لوازم آرایشی بهداشتی، مواد خوراکی غیرقابل مصرف، داروهای گیاهی و شیمیایی، بذور غیرمجاز و بیش از هشت تن مواد لبنی غیر مجاز، مواد دخانی و داروهای انرژی زا است.

وی از امحاء بیش از 60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور از ابتدای امسال تاکنون به ارزش پنج میلیارد ریال در استان خبر داد و بیان داشت: حکم قضایی کالاهای قاچاق سلامت محور به دلیل فسادپذیر بودن در کوتاه ترین زمان ممکن صادر می شود.

رییس سازمان جمع آوری و اموال تملیکی خراسان جنوبی مطرح کرد: اگر قطعیت حکم قاچاق بودن کالاها صادر شد طبق مواد 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آیین نامه های مربوطه بخشی از این اقلام به صورت فروش به شرط صادرات از کشور خارج می شود.

 شیخ زاده مطرح کرد: فروش به شرط صادرات کالای قاچاق با هدف حمایت از تولید داخلی صورت می گیرد لذا این کالاها به صورت مزایده فروخته و به وسیله خریدار از طریق گمرک به خارج از کشور صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای 60 هزار قلم کالای سلامت محور در خراسان جنوبی/ 960 پرونده قاچاق کالا تشکیل شد

امحای 60 هزار قلم کالای سلامت محور در خراسان جنوبی/ 960 پرونده قاچاق کالا تشکیل شد