مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-19اجتماعي

قرارگیری اردبیل در میان سه شهر با بیشترین تصادفات درون شهری کشور


مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: به دلیل آمار بالای تصادفات درون شهری در اردبیل، این شهر در میان سه منطقه با بیشترین میزان تصادفات در کشور قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی کنعان پور پیش از ظهر چهارشنبه در شورای ترافیک استان اردبیل عنوان کرد: با توجه به آمار بالای تصادفات درون شهری در استان اردبیل به ویژه شهر اردبیل این منطقه در میان سه شهر کشور با بیشترین میزان تصادفات معرفی شده است.

به گفته وی در حدود 65 درصد تصادف های درون شهری اردبیل مربوط به عابران پیاده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل ادامه داد: امیدواریم با اجرای برنامه جامع کاهش تصادفات درون شهری از سال 99 شاهد کاهش محسوس تصادفات در منطقه باشیم.

کنعان پور با بیان اینکه 60 درصد تصادفات فوتی در کمربندی شهر اردبیل رقم می خورد، افزود: در این راستا لازم است در اصلاح هندسی معابر و افزایش آگاهی عمومی در ترددهای انجام یافته نهایت دقت انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی برای موفقیت در مدیریت ترافیک و تردد شهری مورد انتظار است، یادآور شد: برنامه جامع مدیریت و کاهش تصادف های درون شهری در قالب برنامه های بلند مدت پنج، سه و یک ساله و در هشت سرفصل تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری اردبیل در میان سه شهر با بیشترین تصادفات درون شهری کشور

قرارگیری اردبیل در میان سه شهر با بیشترین تصادفات درون شهری کشور