مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-19سياسي

تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات در اردبیل تأمین شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: تمامی اقلام مورد نیاز، تجهیزات اداری و وسایط نقلیه برگزاری انتخابات تأمین و در اختیار فرمانداری ها قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعثوب نژاد محمد پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی با فرمانداران شهرستان های استان در خصوص برنامه ریزی برای انجام تمهیدات لازم برگزاری مطلوب انتخابات مجلس در اردبیل عنوان کرد: تمامی اقلام اداری و تجهیزات مربوط به احراز هویت و ثبت الکترونیکی آرا و خودروی مورد نیاز، متناسب با شرایط هر شهرستان مشخص و تأمین شده است.

رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اردبیل ادامه داد: از نظر امکانات و تجهیزات، آمادگی کامل برای برگزاری مطلوب انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل فراهم است.

وی با قدردانی از همکاری شایسته همه مدیران دستگاه های اجرایی استان اردبیل، افزود: برگزاری انتخابات پرشور و به حداقل رساندن تخلفات و جرایم انتخاباتی با تلاش عمومی و تعامل مناسب دستگاه های نظارتی و اجرایی میسر خواهد شد.

نژاد محمد با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به شرایط خاص موجود نیازمند مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات در اردبیل تأمین شده است

تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات در اردبیل تأمین شده است