مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-19سياسي

تا پایان برنامه ششم توسعه انتصاب بانوان باید به 30 درصد برسد


میزان انتصاب بانوان در رده های مدیریتی، تعامل و ارتباط با رسانه ها، میزان جذب منابع مالی از اعتبارات ملی و وضعیت توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی، - ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: میزان انتصاب بانوان در رده های مدیریتی، تعامل و ارتباط با رسانه ها، میزان جذب منابع مالی از اعتبارات ملی و وضعیت توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی، شاخص های مهم ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان است.

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان بوشهر اظهار کرد: یکی از شاخص های مهم توسعه مدیریت در استان، وضعیت عملکرد در بخش دولت الکترونیک است و ضمن تاکید بر بررسی شاخص توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی، تخصیص اعتبارات به ادارات هم منوط به جهت گیری آنان در میزان استفاده از خدمات دولت الکترونیک است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ادارات کل در مورد مشکلات زیرساختی حوزه دولت الکترونیک بررسی شود، بیان کرد: یکی از راهکارهای مبارزه با فساد اداری در دستگاه های اجرایی تقویت و توسعه دولت الکترونیک است.

مقام عالی دولت در استان بوشهر انتصاب بانوان در عرصه مدیریتی را از دیگر شاخص های مهم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، میزان انتصاب بانوان مدیر در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان برنامه ششم توسعه انتصاب بانوان باید به 30 درصد برسد

تا پایان برنامه ششم توسعه انتصاب بانوان باید به 30 درصد برسد