مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-19سياسي

رسیدگی خارج از نوبت دستگاه قضا به جرایم انتخاباتی


رؤسای کل دادگستری های سراسرکشور موظف هستند شعبی از دادگاه ها و دادسرا های حوزه قضایی تحت تصدی خود را به منظور رسیدگی خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، روزشمار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس به پایان خود نزدیک می شود.

با توجه به برگزاری این دوره از انتخابات، ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی کشور به دستور آیت الله رییسی تشکیل و دادستان کل کشور رییس ستاد، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه دبیر ستاد و نمایندگان شورای نگهبان، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان، سازمان قضایی نیرو های مسلح، صدا و سیما، رییس کل دادگستری استان تهران و دادستان عمومی و انقلاب تهران به عنوان اعضای ستاد مرکزی آن انتخاب شدند.

پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی، ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و نهاد های عضو ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی، تبیین و تعیین برنامه های پیشگیرانه و نحوه اجرای آن ها در پیشگیری از جرایم احتمالی؛ هماهنگی و تعامل مداوم با هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات و سایر دستگاه ها و نهاد ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی خارج از نوبت دستگاه قضا به جرایم انتخاباتی

رسیدگی خارج از نوبت دستگاه قضا به جرایم انتخاباتی