مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-19سياسي

41 هزار دانش آموز در مازندران رای اولی هستند


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 41 هزار دانش آموز از مجموع 114 هزار رای اولی استان، برای اولین بار در انتخابات شرکت خواهند کرد.

- علیرضا سعدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در دوم اسفندماه 41 هزار و 126 دانش آموز رأی اولی به کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأی می دهند، افزود: این دانش آموزان پایه دوازدهم هستند و 18 سال تمام دارند.

وی به تمرین دانش آموزان از دوره ابتدایی تا متوسطه برای شرکت در انتخابات، با برگزاری شوراهای دانش آموزی اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان در پای صندوق های رأی شوراها، مجلس و پارلمان دانش آموزی تمرینی است تا در آینده، پای صندوق های رأی کشور حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از دانش آموزان و فرهنگیان و اولیا خواست تا با حضور حداکثری و فعال در انتخابات دوم اسفند، واقعیت تجلی اراده ی ملت را در انتخابات به نمایش بگذارند.

سعدی پور از آمادگی مدارس منتخب استان به عنوان حوزه های انتخابیه در شهرستان ها و مناطق خبر داد و گفت: فرهنگیان مازندران در بخش های اجرا، نظارت و بازرسی نیز در این انتخابات حضور پررنگ خواهند داشت.

این مقام مسئول ضمن اشاره به 560 هزار دانش آموز و 36 هزار معلم در 4 هزار مدرسه استان، به رویکردهای اصلی آموزش و پرورش تحت مدیریت خود اشاره کرد و اخلاق مداری و مدرسه محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 هزار دانش آموز در مازندران رای اولی هستند

41 هزار دانش آموز در مازندران رای اولی هستند