مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-19سياسي

حضور دستگاه قضا تا پایان زمان رای گیری در ایلام/ تشویش اذهان عمومی ممنوع


رییس کل دادگستری استان ایلام، گفت: کاندیداها و طرفدارانشان از تشویش اذهان عمومی در سخنرانی هایشان به طور جدی پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان ایلام در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان، گفت: رویکرد ما پیشگیرانه است ولی در راستای برخورد فوری با جرائم و تخلفات انتخاباتی، کلیه قضات شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی، دادستان ها و روسای دادگستری های حوزه های قضایی استان باید در روز اخذ رای تا پایان مهلت رای گیری در محل کار خود حضور داشته باشند.

وی افزود: در حوزه های انتخابیه ای که حساسیت خاصی وجود دارد باید با حضور نیروهای انتظامی و امنیتی و اتخاذ تدابیر لازم در روز اخذ رای، امنیت انتخابات به طور کامل تامین شود.

 رییس کل دادگستری استان تاکید کرد: تمامی نامزدها و کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی استان در تبلیغات انتخاباتی خود مراقب باشند مرتکب تخلف یا جرم نگردند و از تهدید، تخریب، توهین ،نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بپرهیزند و در سخنرانی ها و موضع گیری های خودشان وحدت ملی را مخدوش نکنند.

وی ادامه داد: کاندیداها همچنین  بایستی با اعلام برنامه ها و راهکارهای برون رفت از مشکلات به معرفی خود بپردازند و در رقابت تبلیغاتی مثبت خود به گونه ای اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دستگاه قضا تا پایان زمان رای گیری در ایلام/ تشویش اذهان عمومی ممنوع

حضور دستگاه قضا تا پایان زمان رای گیری در ایلام/ تشویش اذهان عمومی ممنوع