مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-19ورزشي

پیشنهاد فدراسیون شنای ایران به FINA؛ برگزاری یک بازی در مسکو


فدراسیون شنای ایران برای انتخای نماینده قاره آسیا در رقابت های واترپلوی المپیک پیشنهاد جدیدی را به FINA ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو که مقرر بود روزهای 20 تا 26 بهمن به میزبانی قزاقستان برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و پس از مدتی لغو شد.

چندی پیش اعلام شد که فدراسیون جهانی پیشنهاد داده تا برگزاری این مسابقات به میزبانی نورسلطان لغو و بجای آن قهرمان بازی های آسیایی 2018 در بخش مردان و بانوان راهی المپیک 2020 توکیو شوند.

با توجه به اینکه قزاقستان در بخش مردان و چین در بخش بانوان عنوان قهرمانی بازی های آسیایی را کسب کرده اند، این دو کشور با پیشنهاد FINA موافقت کردند.

در این بین تیم کره جنوبی با توجه به اینکه شانس زیادی برای صعود به المپیک ندارد، نظر خاصی هم نسبت به این موضوع نداشته؛ اما فدارسیون ایران مخالفت خود را اعلام کرده است.

چندی پیش مسئولان فدراسیون شنای ایران خواهان برگزاری دیدار انتخابی شده اند؛ در بسته پیشنهادی فدراسیون ایران آمده که تیم های ایران و قزاقستان در کشور ثالث با هم روبرو شوند.

  به نظرم می رسد مسکو، محل مورد توافق طرفین برای این موضوع باشد و زمان احتمالی برگزاری این مسابقه هم اواسط اسفندماه است؛ البته این موضوع هنوز نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد فدراسیون شنای ایران به FINA؛ برگزاری یک بازی در مسکو

پیشنهاد فدراسیون شنای ایران به FINA؛ برگزاری یک بازی در مسکو