مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-19بين الملل

پکن: آمریکا ذهنیت جنگ سرد را کنار بگذارد


پکن ضمن انتقاد از آمریکا به خاطر در نظر گرفتن رسانه های چین به عنوان عاملان و جاسوس های این دولت، تاکید کرد که چین حق دارد تا به این اقدام واکنش نشان دهد.

- پکن ضمن انتقاد از آمریکا به خاطر در نظر گرفتن رسانه های چین به عنوان عاملان و جاسوس های این دولت، تاکید کرد که چین حق دارد تا به این اقدام واکنش نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه آمریکا به تازگی اعلام کرد که با پنج خبرگزاری مهم دولتی چین همانند سفارتخانه های خارجی برخورد می کند به طوری که آنها از این پس ملزم هستند تا فهرست استخدام و اخراج تمامی کارمندان شان را اعلام و اموال شان در آمریکا را در وزارت امور خارجه به ثبت برسانند.

این پنج رسانه شامل خبرگزاری شینهوا ، شبکه تلویزیونی چاینا گلوبال ، رادیو بین المللی چین، روزنامه چاینا دیلی و شرکت توسعه رسانه ای های تیان است.

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا پیشتر گفته بود که انتخاب و تعیین این رسانه ها به موقع صورت نگرفته و مدعی شد که این رسانه ها در حقیقت سخنگوی حزب کمونیست چین هستند.

بر اساس این قوانین جدید، این پنج رسانه چینی که در آمریکا فعالیت دارند باید فهرست پرسنل خود و تصمیمات مربوط استخدام و اخراج نیروها را اعلام کنند و اموالی را که در آمریکا اجاره و یا خریداری کرده اند را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: آمریکا ذهنیت جنگ سرد را کنار بگذارد

پکن: آمریکا ذهنیت جنگ سرد را کنار بگذارد