مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-19سياسي

اعلام برنامه های کنگره شعر یتیم


نشست خبری اولین کنگره شعر یتیم، صبح امروز با حضور مرتضی امیری اسفندقه (دبیر علمی)، محمود حبیبی کسبی (دبیر اجرایی) و حسن سلطانی (عضو هیئت علمی کنگره) در مؤسسه خیریه عترت بوتراب برگزار شد.

- نشست خبری اولین کنگره شعر یتیم، صبح امروز با حضور مرتضی امیری اسفندقه (دبیر علمی)، محمود حبیبی کسبی (دبیر اجرایی) و حسن سلطانی (عضو هیئت علمی کنگره) در مؤسسه خیریه عترت بوتراب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن سلطانی در ابتدای این نشست بابیان اینکه مهرورزی و دست کشیدن به سر یتیمان مورد تاکید و امر پروردگار در قرآن کریم است، اظهار داشت: نعمت داشتن تکیه گاه نعمت بزرگی است که خداوند متعال به انسان عطا کرده است و ایتام از این نعمت بزرگ بی بهره اند.

باید بدانیم تنها نیاز یتیمان خوراک و پوشاک نیست و این نیاز به داشتن تکیه گاه و مورد حمایت واقع شدن از جمله نیازهای مهم آنها محسوب می شود.

در فرهنگ شیعی رسیدگی به امور یتیم سفارش شده است؛ این رسیدگی فقط تأمین خوراک، پوشاک و مسکن نیست چراکه یتیم مورد لطمه روحی قرار گرفته و روزگار را به سختی می گذارد لذا آه یتیم خیلی از سامان ها را متلاشی می کند.

وی بر فراهم سازی بستر برای کمک به ایتام در جامعه تاکید کرد و گفت: جامعه باید از آه یتیم مصون باشد به همین دلیل در این مؤسسه ما تلاش داریم جامعه را برای کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های کنگره شعر یتیم

اعلام برنامه های کنگره شعر یتیم