مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:102020-02-19بين الملل

بازداشت شهروند مکزیکی توسط آمریکا به ظن جاسوسی برای روسیه


وزارت دادگستری آمریکا از بازداشت یک شهروند مکزیکی که به گفته مقام های واشنگتن از سوی روسیه برای یافتن شماره پلاک خودروی یک «منبع دولتی آمریکا» اجیر شده بود خبر داد.

- وزارت دادگستری آمریکا از بازداشت یک شهروند مکزیکی که به گفته مقام های واشنگتن از سوی روسیه برای یافتن شماره پلاک خودروی یک منبع دولتی آمریکا اجیر شده بود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای عنوان کرد: هکتور آلخاندرو کامبررا فوئنتس که ساکن سنگاپور بوده روز یکشنبه بعد از آنکه همراه با همسرش وارد فرودگاه بین المللی میامی شد تا در ادامه به مکزیکوسیتی پرواز کند، دستگیر شد.

طبق ادعای وزارت دادگستری آمریکا فوئنتس سال گذشته میلادی از سوی یک مقام دولت روسیه به خدمت گرفته شد و این مقام اوایل ماه جاری میلادی در دیداری در روسیه به او توصیف فیزیکی مربوط به یک خودروی متعلق به یک منبع دولتی آمریکا را داده و در ادامه به او آموزش داد تا این خودرو را مکان یابی کرده و شماره پلاک آن را به دست آورد.

در این بیانیه جزییات بیشتری درباره این منبع ارائه نشد.

وزارت دادگستری آمریکا خاطر نشان کرد: این زوج روز جمعه با خودرو به مکان اقامتگاه منبع مذکور رفتند و همسر فوئنتس از شماره پلاک خودروی وی عکس گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت شهروند مکزیکی توسط آمریکا به ظن جاسوسی برای روسیه

بازداشت شهروند مکزیکی توسط آمریکا به ظن جاسوسی برای روسیه