مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-19سياسي

روح الامینی: همت فهرست لیست وحدت «نجات اقتصاد ایران» است


عضو لیست فهرست وحدت با بیان اینکه اقتصاد ایران با اخراج آمریکایی ها از پروژه های منطقه نجات پیدا کرده و باید سهم خود را اقتصاد هزار میلیارد دلاری افزایش دهیم گفت: - عبدالحسین روح الامینی عضو لیست فهرست وحدت در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: فرایندی طولانی و بسیار گسترده از ابتدای سال جاری برای تجمیع، هماهنگی و همدلی بین نیروهای انقلاب با ملاحظه سلیقه های مختلف طی شد که راه پرفراز و نشیبی داشت.

وی افزود: شب گذشته وحدت خوبی بین نیروهای انقلابی ولو دیرهنگام انجام شده و لیست به ایستگاه پایانی رسید و در نهایت هم آحاد نیروهای انقلاب و گروه های مختلف اصولگرا به خصوص جوانان پرشور و مصممی که با هم عهد بسته بودند که تغییری بزرگ در روند اداره کشور رقم بزنند.

این عضو لیست فهرست وحدت تصریح کرد: حضور نیروهای انقلابی در قوه قضاییه و انشاءالله حضور نیروهای انقلابی در مجلس به عنوان ایستگاه دوم می تواند زمینه ساز دولتی جوان و انقلابی با همدلی، هماهنگی و عزم حداکثری با کمک نخبگان بانشاط، متخصص را فراهم آورد.

  روح الامینی تصریح کرد: کسانی که از رسیدن به فهرست وحدت بازمانده اند هم از سرمایه حمایت مردم و متخصصین کشور به حساب آمده و قطعاً به تشکیل مجلس انقلابی و ضدآمریکایی و قوی و کارآمد کمک خواهند کرد و کمر همت را برای حل مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح الامینی: همت فهرست لیست وحدت «نجات اقتصاد ایران» است

روح الامینی: همت فهرست لیست وحدت «نجات اقتصاد ایران» است