مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 07:252020-02-19فرهنگي

خانه موزه اکبر رادی در گرو یک مکان


همسر اکبر رادی و مدیر عامل بنیاد رادی ، راه اندازی خانه موزه این هنرمند را خواسته ای ده ساله دانست و گفت: امید است بزودی مکانی برای تاسیس این خانه موزه مشخص شود.

- همسر اکبر رادی و مدیر عامل بنیاد رادی ، راه اندازی خانه موزه این هنرمند را خواسته ای ده ساله دانست و گفت: امید است بزودی مکانی برای تاسیس این خانه موزه مشخص شود.

حمیده بانو عنقا در گفتگویی با ایسنا درباره راه اندازی خانه موزه اکبر رادی توضیح داد: در ده سال گذشته بارها برای راه اندازی این خانه موزه تقاضا داده ایم و دوستان شورای شهر و شهرداری هم با این موضوع اعلام موافقت می کنند ولی هنوز مکانی برای راه اندازی این موزه مشخص نشده است.

وی درباره راه اندازی این خانه موزه در خانه اکبر رادی خاطرنشان کرد: سه سال پیش این پیشنهاد مطرح شد ولی من به دلایل شخصی، امکان پذیرش آن را نداشتم اما امیدوارم پیگیری های ده ساله ما به نتیجه برسد و دوستان در شهرداری بتوانند مکانی مناسب را برای راه اندازی این خانه موزه مشخص کنند.

به گفته همسر اکبر رادی، در حال حاضر دفتر کار این هنرمند به همان شکل سابق در خانه او باقی مانده و ازآنجاکه تابلوی بزرگی از او نصب شده، گویی اکبر رادی پشت میز کار خود مشغول نوشتن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه موزه اکبر رادی در گرو یک مکان

خانه موزه اکبر رادی در گرو یک مکان