مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-19سياسي

اعلام هزینه سفر به عتبات در اسفند/ شرکت های عراقی با ما راه می آیند


مدیرعامل شرکت شمسا با اشاره به اینکه هم اکنون سفرهای زمینی و هوایی به عتبات در حال انجام است، از ارائه دو گروه قیمتی برای سفرهای هوایی و دو گروه قیمتی برای سفرهای زمینی به عتبات در اسفندماه خبر داد.

- مصطفی قاسمی مدیرعامل شرکت شمسا در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به هزینه های اعزام به عتبات در گروه های قیمتی متنوع، اظهار داشت: اعزام به عتبات به دو صورت زمینی و هوایی انجام می شود و این سفرها در قالب گروه های قیمتی و درجه بندی متفاوتی ارائه شده است.

تدارک 4 گروه قیمتی سفر به عتبات در اسفندماه وی با بیان اینکه در سفر به عتبات دو نوع اعزام یعنی زمینی و هوایی داریم، افزود: در اعزام های هوایی گروه های 2 الف، 2 ب، 3 ب و در اعزام های زمینی گروه های 2 الف و 3 ب پیش بینی شده است که هر کدام از این اعزام ها نیز با هزینه متفاوتی به عتبات مشرف می شوند.

قاسمی به هزینه ها و درجه بندی اعزام های هوایی به عتبات در قالب کاروان های هفت روزه اشاره کرد و گفت: در سفرهای هوایی به عتبات، در کاروان درجه 2 الف هزینه اعزام به عتبات برای بزرگسال 4 میلیون و 48 هزار و 900 تومان و برای 2 تا 12 سال 3 میلیون و 235 هزار و 100 تومان است.

در کاروان درجه 3 ب هزینه اعزام برای بزرگسال 3 میلیون و 759 هزار و 400 تومان و برای 2 تا 12 سال 3 میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام هزینه سفر به عتبات در اسفند/ شرکت های عراقی با ما راه می آیند

اعلام هزینه سفر به عتبات در اسفند/ شرکت های عراقی با ما راه می آیند