مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 06:262020-02-19سياسي

آمادگی همه عوامل برگزاری انتخابات در استان تهران


استاندار تهران از آمادگی همه عوامل برگزاری انتخابات در این استان خبر داد.

- انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به برگزاری دو انتخابات بیش از 13 هزار و 300 صندوق رأی و 6689 شعبه اخذ رأی برای استان تهران پیش بینی شده است، افزود: تعداد 180 هزار نفر نیز با ستاد انتخابات استان تهران در قالب عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی با ستاد انتخابات استان تهران همکاری دارند.

استاندار تهران از برگزاری آموزش برای همه عوامل برگزاری انتخابات در این استان خبر داد و افزود: همه عوامل برای برگزاری باشکوه انتخابات در استان تهران مهیا است و مُر قانون و رعایت حق الناس از مهم ترین مواردی است، که مد نظر عوامل اجرایی خواهد بود.

محسنی بندپی با بیان این که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب افزایش اقتدار کشور و کاهش تهدیدات دشمنان خواهد شد، خواستار استفاده از از همه ظرفیت ها برای بالا بودن مشارکت مردم در انتخابات شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، که این انتخابات در 6 حوزه انتخابیه برگزار می شود، که یک حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بوده و 5 حوزه در شهرستان های دیگر این استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی همه عوامل برگزاری انتخابات در استان تهران

آمادگی همه عوامل برگزاری انتخابات در استان تهران