مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 05:402020-02-19سياسي

تنور داغ انتخابات در اسدآباد


در حالیکه کمتر از دو روز به انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی باقی مانده تنور انتخابات در شهرستان اسدآباد داغ داغ است و ستادهای تبلیغاتی کاندیداها نیز در این شهرستان با جدیت مشغول کارزار هستند.

- هر یک از کاندیداهای تایید صلاحیت شده شهرستان با برپایی ستادهای انتخاباتی خود برنامه و اهداف خود را برای شرکت در انتخابات یازدهمن دوره مجلس شورای اسلامی به منظور به دست آوردن رای پاک مردم معرفی کرده و مردم و به ویژه رای اولی های شهرستان با ریزبینی و وسواس بسیار به ارزیابی کاندیداها پرداخته و سعی بر آن دارند با آگاهی و شعور سیاسی خود بهترین انتخاب را برای داشتن مجلسی قوی و کارآمد رقم زنند.

علاوه بر بنرها و عکس های انتخاباتی کاندیداهای مجلس دوره یازدهم اسدآباد در مکان های تعیین شده، عکس های کاندیداها با ژست های مختلف انتخاباتی همراه با شعارها و وعده های انتخاباتی بر روی در و دیوار سطح شهر نیز خودنمایی می کند و هر یک از ستادهای انتخاباتی سعی بر آن دارند تا از گستره تبلیغات برای کاندیدای مورد نظر خود عقب نمانند.

سخنرانی کاندیداها در نقاط مختلف شهر و روستای شهرستان برای به دست آوردن رای پاک همچنان با برنامه ریزی های از قبل تعیین شده تا آخرین ساعات قانونی اتمام تبلیغات ادامه دارد و در این کش و قوس فضای انتخاباتی و تبلیغاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنور داغ انتخابات در اسدآباد

تنور داغ انتخابات در اسدآباد