مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 05:352020-02-19اجتماعي

پیش بینی بارش در روزهای نخست اسفند در کاشان


رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان گفت: در صورت تداوم مدل های پیش بینی وضع هوا، روزهای نخست اسفند بارش نسبتاً مؤثری را در سطح مناطق کوهستانی شهرستان خواهیم داشت.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان گفت: در صورت تداوم مدل های پیش بینی وضع هوا، روزهای نخست اسفند بارش نسبتاً مؤثری را در سطح مناطق کوهستانی شهرستان خواهیم داشت.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تحلیل نقشه های هواشناسی، بیانگر جوی ناپایدار در روزهای آغاز اسفند است و پدیده غالب جوی به صورت نیمه ابری و در بعضی ساعت از شبانه روز شاهد بارش پراکنده برف و باران خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط ابرناکی در هفته آینده، گلخانه داران از مصرف کودهای اَزُتِه در گلخانه خودداری کرده و توصیه می شود که نسبت به نصب قیم برای نهال های تازه کشت شده، اقدام کنند.

رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان، افزود: انجام شخم سطحی باغ و در معرض قرار دادن شفیره آفات و کاهش جمعیت آن در فصل های آینده باید انجام شده و با توجه به پیش بینی کاهش دما و احتمال یخبندان در مناطق کوهستانی، آب موجود در سیستم های انتقال آب تخلیه شود.

ارغوانی با اشاره به احتمال سردی هوا در دشت کاشان، گفت: عایق سازی کندوهای عسل و فشرده کردن کلونی ها از جمله اقدام های پیشگیرانه برای جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش در روزهای نخست اسفند در کاشان

پیش بینی بارش در روزهای نخست اسفند در کاشان