مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 05:102020-02-19اجتماعي

بارش برف و باران در خراسان شمالی از پنج شنبه شب / دما 8 درجه سرد می شود


هواشناسی خراسان شمالی با صدور اخطاریه ای از آغاز بارش برف و باران در استان از شب آینده خبر داد و نسبت به کاهش 8 درجه ای دما در روز جمعه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، هواشناسی خراسان شمالی با صدور اخطاریه ای از آغاز بارش باران، برف و کاهش محسوس دما از نقاط مختلف استان خبر داد.

در اخطاریه شماره 18 هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به آغاز وزش باد شدید، بارش باران، برف و وقوع پدیده مه گرفتگی از بعدازظهر پنج شنبه، یکم اسفندماه آمده است: از اوایل پنج شنبه شب بارش باران در شهرستان های اسفراین، فاروج و بخش هایی از شیروان آغاز می شود.

در ادامه به بارش رگبار برف و باران از اوایل صبح جمعه تا جمعه شب اشاره شده و نسبت به کولاک در ارتفاعات و پدیده مه گرفتگی اطلاع رسانی شده است.

بر اساس این گزارش حداکثر بارش برف در ارتفاعات تا 30 سانتی متر و در سایر نقاط استان به 10 سانتی متر نیز خواهد رسید و بارش نیز قریب به 20 تا 30 میلی متر خواهد بود.

وزش باد بسیار شدید لحظه ای در جنوب شرق، جنوب و بخش هایی از شمال غرب خراسان شمالی تا سرعت 15 متر بر ثانیه نیز از دیگر بخش های اخطاریه هواشناسی استان است.

بر این اساس دما تا 8 درجه طی روز جمعه کاهش می یابد و اغلب نقاط استان با تأکید بر مناطق نیمه جنوبی تحت تأثیر این سرما و کاهش دما قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در خراسان شمالی از پنج شنبه شب / دما 8 درجه سرد می شود

بارش برف و باران در خراسان شمالی از پنج شنبه شب / دما 8 درجه سرد می شود