مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 04:502020-02-19سياسي

4 هزار رأی اولی در اردکان پای صندوق رأی می روند


فرماندار اردکان بابیان اینکه 61 هزار و 455 نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: قریب به 4 هزار نفر رأی اولی در شهرستان اردکان برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، بهروز شهابی زاد بابیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در دوم اسفند 1398 اندیشیده شده است، گفت: آموزش های لازم نیز به گروه های مختلف برگزارکننده انتخابات داده شده است.

وی با اشاره به اینکه 61 هزار و 455 نفر در شهرستان اردکان واجد شرایط رأی دادن هستند، اظهار داشت: قریب به 4 هزار نفر برای اولین بار شرکت در انتخابات را تجربه می کنند و رأی اولی محسوب می شوند.

فرماندار اردکان با اشاره به مشارکت بالای مردم این شهرستان در انتخابات ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی، شوراها و ریاست جمهوری، گفت: میزان مشارکت در انتخابات 29 اردیبهشت 1396 در اردکان به 97.

3 درصد رسیده است.

وی ضمن ابراز امیدواری مبنی بر مشارکت بالای مردم در انتخابات دوم اسفند، گفت: میزان مشارکت مردم شهرستان اردکان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز بیش از 80 درصد بوده است.

رییس هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان اردکان در پایان بابیان اینکه در این حوزه انتخابیه 67 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است، افزود: تلاش خواهیم کرد تا ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار رأی اولی در اردکان پای صندوق رأی می روند

4 هزار رأی اولی در اردکان پای صندوق رأی می روند