مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 04:202020-02-19اقتصادي

153 میلیارد ریال به پروژه های اقتصادی مقاومتی اختصاص یافت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 153 میلیارد ریال به پروژه های اقتصادی مقاومتی در این استان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شهریار پور شامگاه سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: تاکنون 153 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار، مازاد بر روند طبیعی پروژه های مصوب سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان به پروژه های اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است.

وی اختصاص 10 میلیارد تومان به پروژه باند دوم جاده شهرکرد - بروجن- لردگان، هفت و نیم میلیارد تومان تونل زره و ده میلیارد تومان جاده جوزستان - ارمند را برخی از این پروژه ها عنوان کرد که در سفر رییس سازمان برنامه بودجه کشور به آنها اعتبار تخصیص داده شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان برای پیست های بارده و کوهرنگ طرحی تهیه کند که امکان تأمین اعتبار آنها وجود دارد.

وی بیان کرد: به منظور تملک قسمتی از زمین پیست اسکی کوهرنگ، اداره کل ورزش و جوانان این امر را از طریق منابع ملی پیگیری و تأمین اعتبار کند.

وی ادامه داد: تعریف پروژه ها در قالب اقتصاد مقاومتی پروژه ها را متفاوت می کند لذا باید پیگیری جدی تر و روند تسریع بیشتری صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

153 میلیارد ریال به پروژه های اقتصادی مقاومتی اختصاص یافت

153 میلیارد ریال به پروژه های اقتصادی مقاومتی اختصاص یافت