مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 01:152020-02-18سياسي

دانشگاه ها روند برگزاری برنامه های انتخاباتی تشکل ها را تسهیل کنند


معاون فرهنگی وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه ها روند بررسی درخواست تشکل های دانشجویی برای اجرای برنامه های انتخاباتی تسهیل کنند، گفت: تمامی کاندیدای انتخاباتی می توانند در مراسمات تشکل های دانشجویی شرکت کنند اما فعالیت آنها باید بر اساس موارد .

- معاون فرهنگی وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه ها روند بررسی درخواست تشکل های دانشجویی برای اجرای برنامه های انتخاباتی تسهیل کنند، گفت: تمامی کاندیدای انتخاباتی می توانند در مراسمات تشکل های دانشجویی شرکت کنند اما فعالیت آنها باید بر اساس موارد مطرح شده در آیین نامه مرتبط با تبلیغات انتخاباتی صورت بگیرد.

دکتر غلامرضا غفاری در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به سیاست وزارت علوم در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: دانشگاه ها باید روند بررسی درخواست تشکل های دانشجویی برای برگزاری برنامه های انتخاباتی را در هیات نظارت تسهیل کنند و در چارچوب ضوابط و قواعدی که وجود دارد اجازه فعالیت به این تشکل ها داده شود.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه ها در راستای رونق بخشی به فعالیت های دانشجویی باید به توصیه های ابلاغی وزارت علوم در زمینه برنامه های روز دانشجو را توجه کنند تا این برنامه ها در فضایی توام با نشاط و امید برگزار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها روند برگزاری برنامه های انتخاباتی تشکل ها را تسهیل کنند

دانشگاه ها روند برگزاری برنامه های انتخاباتی تشکل ها را تسهیل کنند