مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 21:302020-02-18اجتماعي

تاکنون 900 مدرسه در خوزستان برای اسکان نوروزی آماده اند


معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از آمادگی 900 مدرسه و 7 هزار و 71 کلاس در استان برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: - ایسنا/خوزستان معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از آمادگی 900 مدرسه و 7 هزار و 71 کلاس در استان برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا تعداد مدارس را به هزار و 120 مدرسه برسانیم.

عزیزالله آروین در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: مدارسی که هم اکنون برای اسکان آمادگی دارند، 900 مدرسه و 7 هزار و 71 کلاس هستند اما در تلاش هستیم که تعداد مدارس را به هزار و 120 مدرسه و کلاس ها را به 11 هزار کلاس برسانیم.

وی افزود: مدارس و کلاس های محل اسکان نوروزی به سه گروه ویژه، الف و ب تقسیم می شوند؛ گروه ویژه مدارس و کلاس هایی هستند که دارای تلویزیون، یخچال، تخت خواب، فرش و امکانات دیگر هستند، گروه الف همه امکانات گروه ویژه به جز تخت خواب را دارند و گروه ب، یخچال و تلویزیون عمومی دارند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: رزرو اینترنتی فرهنگیان از 9 اسفند آغاز می شود و تا 23 اسفند ادامه دارد و سعی می شود حدود 70 درصد از رزروها اینترنتی انجام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 900 مدرسه در خوزستان برای اسکان نوروزی آماده اند

تاکنون 900 مدرسه در خوزستان برای اسکان نوروزی آماده اند