مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 21:062020-02-18اقتصادي

بانک ها در نحوه تعامل خود با شرکت های دانش بنیان چابک تر عمل کنند


خالد جعفری در نشست هم اندیشی با مدیران عامل شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور، رییس پارک علم و فناوری، و مدیران شعب منتخب بانک های استان، ضمن تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان، خاطرنشان کرد: جوانان و کارآفرینان فعال در این حوزه، ضامن توسعه پایدار استان هستند.

وی افزود: همدلی و تعامل شرکت های دانش بنیان، بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی، ضامن ارتقای علمی، فناوری و در نتیجه توسعه اقتصادی استان خواهد بود.

جعفری ی با اشاره به برخی از دستاوردهای بانک ها و دیگر سازمان های اجرایی استان در سطح ملی اضافه کرد: تلاش حداکثری مجموعه استانداری، جذب تسهیلات و اعطای آن با نرخ سود بسیار پایین است و استفاده بهینه از این تسهیلات، با برگزاری جلسات تخصصی تر و بحث های بیشتر میسر می شود.

وی واحدهای دانش بنیان را به دلیل استفاده بهینه از دانش روز در راستای اعتلای بخش تولید و ایجاد اشتغال در استان، مهم خواند و تاکید کرد: دولت و پارک علم و فناوری در راستای حمایت هرچه بیشتر از این وحدها آمادگی دارند.

وی در این خصوص به موفقیت صنعت مرغداری استان به واسطه استفاده بهینه از دانش روز، بهره گیری مناسب از اتوماسیون و کاربرد هم راستای دانش و صنعت اشاره کرد و گفت: این تعامل موجب شده کردستان رتبه اول در بین 8 استان غرب و شمالغرب و رتبه نهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در نحوه تعامل خود با شرکت های دانش بنیان چابک تر عمل کنند

بانک ها در نحوه تعامل خود با شرکت های دانش بنیان چابک تر عمل کنند