مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 20:402020-02-18فرهنگي

جولان قهرمان ها با «لباس شخصی» در جشنواره فجر


مجمع نویسندگان و منتقدان سینمای انقلاب طبق رسم چندسال اخیر خود با برگزاری یک نظرسنجی از میان منتقدان و روزنامه نگاران فرهنگی دست به انتخاب آثار برتر جشنواره سی وهشتم فیلم فجر زده است.

- منتقدان سینما و روزنامه نگاران فرهنگی با انتخاب شنای پروانه ، روزصفر و لباس شخصی فیلم اولی ها را در صدر نشاندند گروه فرهنگ و هنر خبرگزار دانشجو: مجمع نویسندگان و منتقدان سینمای انقلاب طبق رسم چندسال اخیر خود با برگزاری یک نظرسنجی از میان منتقدان و روزنامه نگاران فرهنگی دست به انتخاب آثار برتر جشنواره سی وهشتم فیلم فجر زده است.

نظرسنجی جالبی که نتایج آن قابل توجه و تامل است.

بر اساس آنچه از این نظرسنجی به دست آمده، فیلم های شنای پروانه ، روز صفر ، لباس شخصی ، خروج ، خورشید و پوست به ترتیب 6 اثر برتر مجمع منتقدان و نویسندگان سینمای انقلاب هستند؛ آرای جالب توجهی که حامل پیام های مهمی است.

اولین و بارزترین نکته در ارتباط با 3 فیلم اول انتخاب شده از سوی منتقدان و نویسندگان سینمای انقلاب، فیلم اولی بودن آنهاست؛ اتفاقی بی سابقه که نشان می دهد جشنواره فیلم فجر الزاما جشنواره اسم های بزرگ و چهره های سرشناس نیست؛ انتخابی که اتفاقا نشان دهنده اشتباه هیات انتخاب این دوره از جشنواره فیلم فجر در اولویت دادن به اسم ها به جای آثار بی کیفیت است؛ تصمیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان قهرمان ها با «لباس شخصی» در جشنواره فجر

جولان قهرمان ها با «لباس شخصی» در جشنواره فجر