مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 19:052020-02-18سياسي

افزون بر یک میلیون و 958 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند


سعید زاهدی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 هزار و 559 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه آماده شده، این تعداد صندوق های اخذ رای با دو هزار و 214 شعبه ثابت و 345 شعبه سیار در شهرها و روستاها در مناطق کوهستانی و صعب العبور برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: قریب صد در صد فرآیندهای انتخابات اعم از ثبت، پیگیری و رصد انتخابات در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مکانیزه است.

به گفته وی در این دوره از انتخابات احراز هویت رای دهندگان با استفاده از دستگاههای احراز هویت مکانیزه با اتصال آن لاین به سامانه ثبت احوال کشور به منظور ارتقای سلامت انتخابات و همچنین سرعت در فرآیند رای گیری انجام می شود .

وی اضافه کرد: تمامی اقدامات مرتبط با فرآیندهای این دوره از انتخابات از طریق سامانه جامع انتخابات کشور انجام می شود که این سامانه به صورت بخشی ، شهرستانی ، استانی و کشوری به ستاد انتخابات کشور به هم متصل هستند و تمامی مراحل فرآیند انتخابات ثبت، پیگیری و رصد می شود.

وی یکی از مهمترین کارهای کمیته فناوری اطلاعات را بررسی میدانی و رصد آنتن دهی دکل های ارتباطات سیار و همچنین تلفن ثابت در استان خواند و گفت: با توجه به اینکه شبکه مخابراتی به ستاد انتخابات کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر یک میلیون و 958 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند

افزون بر یک میلیون و 958 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند