مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 18:452020-02-18سياسي

لاریجانی: ایران، لبنان را به دریافت کمک ملزم نمی کند


رییس مجلس خاطرنشان کرد که ملت لبنان خود مسیر این کشور را تعیین می کنند و به طور طبیعی دوستان لبنان نیز می توانند این کشور را در مسیر خود حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی گفت که ایران علاقه مند به گسترش روابط و همکاری های خود با لبنان است اما در عین حال این کشور را به دریافت کمک ملزم نمی کند.

علی لاریجانی که درچهارچوب سفر منطقه ای خود روزیکشنبه گذشته به بیروت سفر کرد، در گفت و گو با تارنمای خبری لبنان 24 تاکید کرد که ملت لبنان تنها طرفی است که می تواند مشکلات این کشور را حل کند و نه هیچ طرف دیگری؛ لبنانی ها هر زمانی که خود تصمیم بگیرند به ساحل امن خواهند رسید اما اگر قرار بر اعتماد به کشورهایی همچون عربستان و امارات باشد باید متوجه بود که سخن آنان چیزی بیشتر از وعده نخواهد بود.

لاریجانی خاطرنشان کرد که ملت لبنان خود مسیر این کشور را تعیین می کنند و به طور طبیعی دوستان لبنان نیز می توانند این کشور را در مسیر خود حمایت کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی به توانمندی های فنی و مهندسی ایران هم اشاره کرد و گفت که جمهوری اسلامی ایران تجارب فراوانی در زمینه های ساخت و تاسیس نیروگاه برق دارد و در شرایط کنونی که لبنان از نبود امکانات فنی در زمینه تولید برق رنج می برد، در صورت تمایل طرف لبنانی می توان با بهره مندی از تجارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: ایران، لبنان را به دریافت کمک ملزم نمی کند

لاریجانی: ایران، لبنان را به دریافت کمک ملزم نمی کند