مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 18:352020-02-18سياسي

همه در انتخابات ملتزم به شرع مقدس و قانون باشند


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور در انتخابات، تأکید کرد: همه در این جهاد سیاسی ملتزم به شرع مقدس و قانون باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با امضای آیت الله محمد یزدی منتشر شده بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها (نساء: 58) پیشینه درخشان نظام اسلامی در گام اول انقلاب نشان داد حضور مردم عزیز در انتخابات قوت و استحکام اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی را می افزاید و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما در بهترین و سالم ترین شکل ممکن برگزار می شود؛ بر این اساس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ملت عزیز ایران را به حضور فعال در جهادِ سیاسی انتخابات دعوت می کند.

رجاء واثق داریم ملت شریف ایران در انتخابات پیش رو دوم اسفند 1398 به یاد قهرمانان شهید خود، برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان انقلاب ایران اسلامی خواهند افزود؛ امروز کشور با برخی از مشکلات اقتصادی خاص مواجه است که با توجه به ظرفیت های داخلی قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در انتخابات ملتزم به شرع مقدس و قانون باشند

همه در انتخابات ملتزم به شرع مقدس و قانون باشند