مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:452020-02-18سياسي

حضور حداکثر در پای صندوق های رای نظام اسلامی را بیمه می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مجید صفری روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به نقش این نهاد بعنوان یکی از ارگان های مهم در عرصه های مختلف، اظهار داشت: اولویت امروز شهرستان برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند بوده که نقش آموزش و پرورش در این زمینه تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در برگزاری هرچه بهتر این حماسه بزرگ سیاسی، حضور حداکثری در پای صندوق های رای است که لازمه آن توجه مسئولان به این رسالت مهم می باشد که می توان از طریق مدارس و دانش آموزان به خانواده ها نیز منتقل کرد.

این مقام مسئول در ادامه به کسب درآمدهای پایدار توسط آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: راه های کسب درآمد در آموزش و پرورش حتما باید مختص شهرستان دماوند باشد و باید تلاش شود تا منابع و امکانات این منطقه در اختیار خود شهرستان قرار گیرد تا شرایط درآمدی این نهاد فرهنگی و علمی تسریع گردد.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین به آمادگی این نهاد درخصوص درپیش بودن سال جدید و ستاد خدمات سفر جهت اسکان مسافران پرداخت و تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان دماوند در بین دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه قرار دارد و نزدیک به تهران است، امکان تراکم جمعیت مسافران نوروزی بالا پیش بینی می شود که باید دستگاه ها آمادگی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثر در پای صندوق های رای نظام اسلامی را بیمه می کند

حضور حداکثر در پای صندوق های رای نظام اسلامی را بیمه می کند